FAQ

MEESTGESTELDE VRAGEN

Zit u met een vraag? Dan is de kans groot dat het antwoord zich hieronder bevindt. U mag mij ook altijd contacteren via het contactformulier.

Waar worden de kaarsen gemaakt?

Alle kaarsen worden in ons atelier in België handgemaakt.

Hoe worden de kaarsen gemaakt?

Na een digitale ontwerpfase wordt het design ge-3D-print. Van deze print maken we een mal om dan de kaarsen in te gieten. Per model kunnen we hierdoor maar één kaars per dag maken.

Uit welke materialen bestaan de kaarsen?

Onze kaarsen bevatten paraffine en stearine van de hoogste kwaliteit. Daarnaast bevatten sommige kaarsen kleur- en geurstoffen.

Wie is de verkoper?

Guillaume is werkzaam in de creatieve sector. Tijdens de corona-crisis stelde hij vast dat kaarsen in zijn huis voornamelijk eentonig zijn. Vandaag de dag wil hij daarom van kaarsen een designstuk maken.

Welke betaalmiddelen aanvaarden we?

Voorlopig aanvaarden we betalingen via overschrijven en PayPal. Onze voorkeur gaat naar de eerste optie.

Binnen welke termijn verzenden jullie mijn pakje?

Wanneer de kaars niet op voorraad is, maken we deze de dag zelf in ons atelier. De kaars wordt dan de volgende dag verzonden. Indien de vraag groter is, dan werken we de bestellingen af in volgorde en houden we u hierbij op de hoogte.

Wat betaal ik voor het transport van mijn aankopen?

In België levert Bpost aan huis voor €5,70 of aan een afhaalpunt voor €4. In Nederland bezorgt DHL je pakje voor €7

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Natuurlijk! Stuur zo snel mogelijk na uw aankoop een e-mail naar [email protected] met het vermelde probleem en het bestelnummer. We zullen ons best doen om het zo snel mogelijk op te lossen. De bestelling kan niet worden gewijzigd of geannuleerd zodra deze ons atelier verlaat.

Kan ik mijn aankopen terugsturen?

Indien u toch niet tevreden bent van uw product, kan u deze binnen de 14 kalenderdagen terugsturen. Het product dient in originele staat te zijn. De verzend- en retourkosten kunnen wij niet vergoeden.

Waar kan ik een couponcode krijgen?

We weten dat u van traktaties houdt, dus af en toe sturen we er wat uit in de vorm van een coupon die je in onze winkel kan gebruiken. Om één van deze coupons te ontvangen, wilt u zich misschien abonneren op onze nieuwsbrief of ons volgen op Facebook en Instagram.

Hoe gebruik ik een couponcode?

Nadat u een product heeft gekozen, gaat u naar uw winkelwagentje waar u een gedeelte “Coupon” ziet. Daar voert u eenvoudig de code in zoals deze wordt weergegeven, zonder spaties en klikt u op Toepassen. Daar zal u het kortingsbedrag en uw huidige ordertotaal zien, waarna u door moet gaan naar de afrekenfase om de bestelling te voltooien.

Waar kan ik terecht met een klacht?

U heeft een kaars ontvangen en u heeft ergens een klacht over? Alvast mijn excuses. Klachten mag u doorsturen naar [email protected] of via het contactformulier. Ik probeer u dan zo goed mogelijk te helpen.